اسلایدر

پاری سن ژرمن روی قول مورینیو حساب کرده

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزها همه در فرانسه از این صحبت می کنند که ژوزه مورینیو را فصل آینده روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن  خواهیم دید. روزنامه فرانسوی «لو 10 اسپورت» هم این مطلب را روی جلد اصلی اش برده و تیتر زده:« بله، مذاکرات در حال پیشروی است.» طبق گزارش منتشره در این روزنامه فرانسوی، شاهزاده تمیم بن حمد آلثانی، مالک باشگاه منچسترسیتی با ژرژ مندس، مدیر برنامه های مورینیو دیدار کرده و در اواخر ماه نوامبر با خود آقای خاص هم جلسه ای را برگزار کرده و توافقاتی نیز دراین میان حاصل شده .

در این گزارش منتشره که در روزنامه اسپانیایی آ.اس نیز بازتاب داشته، به این نکته اشاره شده که مورینیو اولین گزینه سران باشگاه پاریسی برای جانشینی آنچلوتی نبوده و آنها گواردیولا را به اقای خاص ترجیح می دادند ولی بعد از جلسه مورینیو با شاهزاده عرب باشگاه پاری سن ژرمن، نام او به عنوان اولین گزینه موردنظر سران باشگاه مطرح شده. این روزنامه فرانسوی در ادامه به این نکته اشاره کرده که در جلسه مورینیو و مالک پاری سن ژرمن، در مورد پروژه های ورزشی و شرایط قرارداد نیز مذاکره شده و حتی ممکن است توافقی مخفیانه هم به عمل آمده باشد.

این درحالی است که این روزها هر روز نام مورینیو با اطمینان و قاطعیت بیشتری در شهر پاریس به گوش می رسد. خود آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن هم اخیرا گفته بود که مورینیو در حکم یک گیوتین بالای سر اوست. با این وجود ناصر الخلائیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن اخیرا به دفاع از کارلتو برخاسته و گفته:« رسانه هایی هستند که دراین باره مطالب زیادی چاپ می کنند. مو در مادرید است و آنچلوتی با ماست.»

آنچه روشن است این است که سران باشگاه سیتی این لحظات را لحظات ایده آلی برای تلاش کردن درراستای به خدمت گرفتن آقای خاص می داند. آنها از رابطه پرفراز و نشیب مورینیو با سران رئال مطلعند و می دانند که او روزهای خوبی را درپایتخت اسپانیا پشت سرنمی گذارد. مورینیو اخیرا از فلورنتینو پرس خواسته بود تا فرناندو ایئرو را به عنوان یکی از مدیران باشگاه به خدمت بگیرد و پرس درخواست او را رد کرده و همین باعث شده تا رابطه میان این دونفر سرد شده و آقای خاص قدرتش در رئال را کمرنگ تر از قبل  ببیند. این درحالی است که پرس روز شنبه در صحبت هایی به دفاع از مورینیو برخاست و از مربی پرتغالی اش حمایت کرد ولی شاید کمی برای این کار دیر شده باشد

مورینیو و آینده ای نامشخص

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال هم هیچ وقت با قاطعیت درمورد اینده اش در رئال مادرید صحبت نکرده و همواره ابهام هایی را باقی گذاشته.او اخیرا گفته بود:« در ماه ژوئن با سران باشگاه دیدار می کنیم...شاید آنها از من راضی نباشند.»

او قبل از بازی رئال مقابل آژاکس هم اعلام کرده بود که از شرایط کنونی راضی نیست:« سطح توقعات در باشگاه مادریدی به نحوی است که مانع از خوشبخت بودن من می شود.»

مورینیو در گفتگو با شبکه تلویزیونی فرانسه در روز 5دسامبر هم در پاسخ به سوالی درمورد احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن،با لحن طنزآلودی گفته بود:« من در روزنامه های اسپانیایی خواندم که آنچلوتی رئال را هدایت خواهد کرد. بدین ترتیب یا هر دوی ما در رئال درکنار هم کار خواهیم کرد و یا اینکه جاهایمان را با هم عوض می کنیم.اگر من از رئال بروم، به تعطیلات نمی روم و بلافاصله کار جدیدی را آغاز خواهم کرد.»

 Mourinho se reunió con el PSG en noviembre, según Le 10 Sport


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:پاری سن ژرمن ,روی, قول ,مورینیو ,حساب کرده,خبر,عکس,روزنامه,, ] [ 13:56 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 744
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 142645
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت